Amuricah Mutherf*****! - Reisverslag uit Burlington, Verenigde Staten van Fleur Zuylen - WaarBenJij.nu Amuricah Mutherf*****! - Reisverslag uit Burlington, Verenigde Staten van Fleur Zuylen - WaarBenJij.nu

Amuricah Mutherf*****!

Door: fleurvanzuylen

Blijf op de hoogte en volg Fleur

23 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Burlington

Hi Guys,

"How are you doin'?" Dat is zo ongeveer de standaard zin die 10 keer per dag te horen krijgt. En iedereen zegt het tegen elkaar, als je bijvoorbeeld een winkel binnenloopt: Hiiiiii, how are you doing?! Zouden ze in Nederland ook moeten doen...

Maargoed, we gaan even over tot de orde van de dag, want vandaag heb ik mijn Halloween costume gekocht. Je hebt 2 costumes nodig, aangezien ze hier 2 avonden(nachten) halloween vieren. En je kan natuurlijk niet twee keer achter elkaar hetzelfde dragen! Het eerste costume is een Devil en het tweede costume is een Nurse. Best sexy, al zeg ik het zelf... Alleen het probleem is dat ik bij the Nurse costume hakken heb gekocht die echt zo hoog zijn als de Eiffeltoren. Dat wordt wat! Als er iets is wat ik niet kan dan is het op hoge hakken lopen. Dus ik ga deze week maar gewoon oefenen en net als onze Japanse room mate op mn hakken naar de laundry...

Dat brengt mij op het volgende punt: onze Japanse room mate, Hannah... Oftewel: Tippi Wan (van Gooische vrouwen). Nouja, met Tippi wan kan je het misschien niet helemaal vergelijken, maar ze is niet echt aardig en ze gedraagt zich als een Japanse prinses. Meer ga ik niet over haar zeggen, want we zijn allbei een internationale student en ik denk dat het probleem gewoon is dat haar cultuur gewoon totaal verschillend is dan die van mij. En dat moet je dan maar gewoon respecteren denk ik! Verder zijn mijn andere room mates wel heel erg gezellig. En daar kan ik het gelukkig ook heel goed mee vinden. Ze zijn wel wat ouder dan ik, maar dat merk je niet echt. Het enige is dat ze wat meer serieus zijn dan ik, maar dat motiveerd mij ook weer om hard mijn best te doen op school!

Op school gaat het trouwens heel erg goed. Ik kan het allemaal volgen en mijn eerste cijfer was een voldoende. Mijn leraar Englisch Literature noemde mij "an excellent student"! Sorry dat ik het zeg en ik weet dat het echt heel erg opschepperig klinkt maar, dat heb ik sinds de brugklas niet meer gehoord. Ik moet het alleen nog wel even bewijzen volgende week tijdens het examen...

Nu zit ik op het bed van Maria, die aan het knuffelen is met haar vriend. Kleffie en beffie zijn het hoor... Maar ik mag er eigenlijk niks over zeggen, want ik ben door de vriend van Maria (Kyle) uitgenodigd om tijdens Thanksgiving naar zijn huis te gaan in Maine. Natuurlijk wel samen met Maria, anders zou het een beetje raar zijn. Ik ben benieuwd hoe ze dat vieren in Amerika!

Ik heb ze wel al het een en ander uitgelegd over Sinterklaas dus ik hoop dat ze het leuk zullen vinden om dat samen met mij te vieren op 5 december! De pepernoten zijn er in iedergeval. Dankzij mijn lieve familie uit Nederland. Papa, mama en Sophietje waren hier afgelopen week. Het was zo gezellig en fijn om weer even bij elkaar te kunnen zijn. Ik had 4 dagen vrij, dus we zijn met z'n allen naar een heel chill resort gegaan, inclusief spa! We hebben in die 4 dagen veel bijgekletst en genoten van de natuur en het hotel. Na die 4 dagen moest ik helaas weer naar school, dus toen zijn papa, mama en sophie naar een hotel tegenover de campus gegaan (wat je ongeveer kan vergelijken met een van der valk hotel) en ik sliep weer op de campus... Maar gelukkig konden we na mijn lessen nog wel leuke dingen doen en we zijn onder anderen uit eten geweest met mijn room mates!

Helaas moet ik er nu een einde aan maken... Dus ik zeg jullie gedag en ik beloof jullie dat ik de volgende keer wat eerder zal schrijven (ipv jullie weken te laten wachten)!

Kisses and hugs from Amuricah Muther F*****!

  • 28 Oktober 2011 - 10:27

    Rosalie:

    Heel leuk om over je belevenissen te lezen!! Ik dacht eerst toen ik een mailtje zag van Fleur van Zuylen met de titel 'Amuricah Mutherf*****!' dat het een spammail was, maar daarna verscheen de link ook op facebook dus heb ik hem toch maar geopend :)
    Morgen gaan we skypen, woeeehoee zin om je te spreken!
    Dikke kus, Rosalie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Burlington

Amerika

Recente Reisverslagen:

18 November 2011

What's up? (geen spam)

23 Oktober 2011

Amuricah Mutherf*****!

19 September 2011

Happy pt. 2

16 September 2011

Happy pt. 1

26 Augustus 2011

First days at St. Mike's
Fleur

Actief sinds 11 Juli 2011
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 8462

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2011 - 10 Juni 2012

Amerika

Landen bezocht: