Happy pt. 1 - Reisverslag uit Burlington, Verenigde Staten van Fleur Zuylen - WaarBenJij.nu Happy pt. 1 - Reisverslag uit Burlington, Verenigde Staten van Fleur Zuylen - WaarBenJij.nu

Happy pt. 1

Door: fleurvanzuylen

Blijf op de hoogte en volg Fleur

16 September 2011 | Verenigde Staten, Burlington

Dag allemaal! Het is nu precies 3 weken geleden dat ik mijn eerste blog schreef. Ik heb het niet terug gelezen, maar ik weet wel dat er heel veel veranderd is in die 3 weken. Ik weet nog wel dat ik de eerste paar dagen niet zo leuk vond en dat ik nog wel een beetje moest wennen... Nou dat woord wennen kan nu uit het woordenboek geschrapt worden, aangezien ik me hier nu helemaal thuis voel! Alleen de taal is soms nog wel lastig, maar ik ben erachter gekomen dat ik dankzij meneer van Tuijl, meneer Könings, mevrouw Kanburoglu en mevrouw Dieben veel beter engels spreek dan de gemiddelde internationale student... Dus!
Ik heb drie kamergenooten waarvan er een uit Japan (Hannah) komt (waar ik al eerder over vertelde) een uit Californië (Gabbi) en een uit Colombia (Maria). Hannah zien we eigenlijk bijna nooit, behalve als ze haar Japanse noodels opwarmt in de microwave... en als ze terug komt van de Victoria Secret met 10 tassen... En ze is ook verliefd op het vriendje van Maria (Kyle, uit het leger), want ze heeft een schilderij voor hem gemaakt met daarop Japanse tekens (de vertaling daarvan is liefde)... Ik vind het wel een beetje sneu, maarja. Maria komt uit Colombia, maar ze spreekt Engels alsof ze al 10 jaar in Amerika woont! Iedereen vindt haar onaardig en 'mean', daarom heeft ze geen vriendinnen (vind ik ook wel sneu), behalve haar vriendje waar ze ongeveer mee samen woont. Ik vind haar opzich best aardig en heb niks tegen haar (totdat het tegendeel bewezen is, zullen we maar zeggen). En Gabbi is echt geweldig, zij heeft er namelijk voor gezorgd dat ik het hier nu zo leuk heb. Thanks Gabbi, you're awesome! Gabbi zit in het ski team van de college en moet in het ski seizoen om 5 uur opstaan om te gaan skiën...

Jullie zullen het niet geloven, maar ik heb elke maandag avond Yoga les met Maria en een paar andere gezellige meiden... Zie je het voor je, net zoals met Zumba (voor degene die dat met mij hebben gedaan) ging helemaal geweldig (ahum). Ach, soms moet je je grenzen verleggen.

Oké ik moet nu stoppen, because it's party time.

Deel twee, komt morgen! (Of over morgen)

  • 17 September 2011 - 07:09

    Lisette:

    Verheug mij op je 2e deel! de kaartjes zijn onderweg.....
    dan voor je lieve telefoontje gisteren! het was net of je vanuit Vreeland belde! gaan vanavond proberen om je te vangen met skype! eerst een lange hockeydag....xxxxxxx

  • 22 September 2011 - 14:45

    Anne Hoogendam:

    You're the best! Heerlijk om je verhalen te lezen! Snel weer Skypen! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Burlington

Amerika

Recente Reisverslagen:

18 November 2011

What's up? (geen spam)

23 Oktober 2011

Amuricah Mutherf*****!

19 September 2011

Happy pt. 2

16 September 2011

Happy pt. 1

26 Augustus 2011

First days at St. Mike's
Fleur

Actief sinds 11 Juli 2011
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 8462

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2011 - 10 Juni 2012

Amerika

Landen bezocht: